مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعیDownload the theoretical foundations and background of customer capital attraction and social marketing مبانی نظری و پیشینه جذب سرمایه مشتری و بازاریابی اجتماعی |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 305 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 44 |
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- مقدمه ............................................................................ 38
بخش اول: جذب سرمایه مشتری ............................................. 38
مشتری شناسی و مشتری گرایی ............................................ 38
شناسایی نیازهای مشتریان ..................................................... 39
اهمیت جذب سرمایه مشتری ..................................................... 40
بخش دوم: بازاریابی
مقدمه .................................................................................... 43
تعریف بازاریابی .................................................................... 43
اهمیت بازاریابی ........................................................................ 45
مؤلفه های فرآیند بازاریابی ....................................................... 47
الف) محیط بازار ..................................................................... 47
1- محیط کلان ........................................................................... 48
2- محیط خرد ...................................................................... 48
ب) سیستم های اطلاعات بازاریابی .............................................. 49
ج) برنامه ریزی بازاریابی ........................................................ 50
د) فرآیند اجرای بازاریابی ............................................................. 50
ه) سیستم کنترل و نظارت .................................................... 51
اهمیت بازاریابی خدمات بانکی ............................................... 52
الف) تبلیغ با هدف اطلاع رسانی ................................................. 53
ب) تبلیغ با هدف ترغیب ..................................................... 53
ج) تبلیغ با هدف یادآوری ............................................................ 53
بخش سوم: بازاریابی اجتماعی
مقدمه ............................................................................... 54
مبنای اجتماعی بازاریابی: تأمین نیازهای انسانی ............. 55
تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی ............................... 56
مفهوم بازاریابی اجتماعی .......................................................... 59
تاریخچۀ پیدایش بازاریابی اجتماعی .......................................... 62
تعریف بازاریابی اجتماعی ...................................................... 63
دیدگاه بازاریابی اجتماعی ....................................................... 65
ابعاد بازاریابی اجتماعی ..................................................... 66
مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی ............................... 67
مدل عمومی استراتژی بازاریابی اجتماعی ................................... 68
جنبه های بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری .......................... 71
آمیخته بازاریابی .................................................................. 72
بخش چهارم: بررسی مطالعات انجام شده
مطالعات انجام شده در ایران ................................................. 74
مطالعات انجام شده در سایر کشورها ...................................... 80
بخش پنجم: چارچوب نظری تحقیق ............................................. 82